Pull me under

Facebook: You are ranked 30th in "Who more likely to skip class"
Näst sist på hela listan. haha ja där ser man. Jag kan förvåna.
Sist var "Who is more talkative" hehe, det var väl mindre surprising.


Blivit bjuden på fest i älvsjö ikväll. Jag är grymt förkyld, men har ingen större lust att sitta hemma anyways. Vi får se om jag får med mig någon, har ingen lust att dra dit själv och sitta med vad jag tror bara är brunstiga tonårskillar. Hm, plötsligt inte lika pepp på att gå alls, well well, we'll see. Måste bli av med Daniels fruktansvärda keps som det står hate, kill, destroy på. Hatar den redan och om jag inte får bort den från mitt rum kommer den innom en snar framtid bli både dödad och förintad.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Din blogg är nog min favorit blogg. För du skriver så ärligt och man känner igen sig. Puss

Postat av: Hanna

Oj tack :) Gillar din blogg massa!
Puss

2007-12-20 @ 16:35:35
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback