online

Satte på en gammal skiva som jag inte lyssnat på på säkert två år och fick tillbaka alla känslor för det bandet jag någonsinn haft. Kommer sträcklyssna hela dagen, hela veckan, så länge jag bara kan.

Agnes och Stina åkte hem i morse kl.06, det kommer kännas tomt utan dem. Agnes har jag vart nonstop med i över två veckor nu, skulle inte klara det med nån annan än henne.
Saknar Berlin och barerna och kastannienallee och hotdog world och vinpicknick på vandrarhemstaket och café M och cappucino-frosseri med onaturligt mycket socker och allt allt allt med Berlin.
Det var så underbart att bara kunna beställa vad man ville utan att nån frågade om någonting, kunna köpa vin efter vin efter vin på mataffärer för ingenting och slippa höra förmaningar från oroliga föräldrar när man kommer hem klockan 07 på morgonen.
Ta mig tillbaka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback